utorok 25. februára 2014

Katka Liptáková na ceste s MBT - 2. časť

Aby sme mohli urobiť krok napred a vyjsť zo zástupu ostatných, musíme ísť tam, kde nikto nebol. Katka vykročila správnou nohou napred. Prečítajte si krátky rozhovor o jej skúsenosti so spoluprácou so mnou.

1.       Prečo si sa rozhodla začať svoju cestu s MBT?
Hľadala som určitý systém v tréningoch. Skúšala som to najprv po svojom, chvíľu mi to vyhovovalo ale pomaly som sa v tom už začala strácať. Zrazu bolo strašne veľa vecí, ktoré som sa chcela naučiť a  v ktorých som sa chcela zlepšiť, chcela som byť silnejšia, rýchlejšia, naučiť sa nové pohyby....a potom to tak aj vyzeralo, v jednom tréningu som sa snažila pokryť všetky tieto veci a chaos bol na svete. Vedela som, že to nie je dobrá cesta, že potrebujem niekoho, kto mi ukáže a vysvetlí ako sa dá dosiahnuť viac a zároveň sa neodpáliť hneď prvý deň v týždni.

2.       Čo pre teba znamená FITNESS?
Súlad v tom čo robím, v tom ako rozmýšľam, ako pristupujem k svojmu životu, zdraviu, okoliu, prioritám... Nevidím v tom čisto len to, čo človek dokáže v gyme, telocvični alebo na ihrisku. Všetko je spolu prepojené a spolu tvorí jeden dokonalý celok.

3.       Čo považuješ za najväčšie zlepšenie svojho výkonu od našej spolupráce?
Asi ani nemôžem vypichnúť jednu konkrétnu vec, ktorá by sa najviac zlepšila. Hlavne z toho dôvodu, že cítim, že to zlepšenie prichádza vo všetkých smeroch akoby rovnomerne. Ako taký balíček :) Či už je to lepšie technické zvládnutie pohybov, sila, vytrvalosť alebo naopak rýchlosť atď... A myslím, že tak je to správne, o tom je Sport of Fitness, nebyť zameraný len na jednu oblasť...Ale kratšia odpoveď by možno bola: "Cítim sa viac fit." :D :)



4.       Víťazstvo na Battle of Urpin Winter a najlepšie umiestnenie spomedzi Sloveniek na Central Europe Throwdown 2014 – Čo si si uvedomila po týchto súťažiach?
Uvedomila som si hlavne to, kde sú moje nedostatky a koľko roboty mám ešte pred sebou. To si odnášam z každej jednej súťaže, bez ohľadu na výsledok. Samozrejme, tieto umiestnenia ma veľmi tešia a sú akousi odmenou za všetky tie tvrdé tréningy, no uvedomila som si, že je treba ešte viac pritvrdiť.

5.       Plánovanie tréningov vs. náhodné trénovanie – Aký je tvoj názor?
Plánovanie, bez debaty...

6.       Aká je tvoja športová história ? 
16 rokov som sa venovala karate na súťažnej úrovni

7.       Aký tréning alebo tester ti najviac rezonuje v hlave za nedávne obdobie? 1,5k row na Battle of Urpin W... samotné veslovanie bolo pre mňa peklo, no najhoršie prišlo potom, keď mi trvalo asi pol hodinu kým som sa vedela postaviť na nohy, nikdy som sa tak po žiadnom testeri necítila, totálna troska :D

8.       Aké sú tvoje súčasné ciele v tréningu, zdraví, osobnom živote?
Tento rok by som rada pochodila trošku viac po súťažiach, čiže od toho sa budú odvíjať aj moje tréningy. Čo sa zdravia týka, tak môj cieľ je skromný - ostať zdravá :D No a rada by som už dokončila vysokoškolské štúdium, ktoré tak veľmi "zbožňujem", ale na to si budem musieť ešte rok a pol počkať. :)

9.       Čo by si odkázala niekomu, kto má záujem o exkluzívne trénovanie s MBT?
Jednoznačne odporúčam. Ak máte svoj cieľ a neviete, ako ho dosiahnuť, MBT vám ukáže cestu.

Full effort = full victory (táto fotka je super :D)
Ak máš aj TY záujem posunúť sa napred svojím tréningovým programom, kontaktuj ma na: bohumel.michal@gmail.com

Nečakaj a začni hneď dnes.

Viac informácií o tréningových programoch nájdeš v sekcii Exkluzívny tréningový program

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára