streda 11. septembra 2013

Jojo Porubský na palube MBT!

Jojo Porubský je jeden z trénerov v dvoch slovenských CrossFit boxoch - CrossFit Nitra a CrossFit Pressburg. Po jeho skúsenostiach na mnohých súťažiach na Slovensku a v Česku, sa túto sobotu zúčastnil na najväčšom závode Czech Beast Challenge "Invitational" 2013 v Ústí nad Orlicí. Obsadil 11 miesto spomedzi 68 najlepších mužov z Čiech, Slovenska a Poľska. 

1.       Prečo si sa rozhodol začať svoju cestu s MBT?
Poznám MB už veľmi dlho a poznám ho dobre. Veľa sme si toho spolu odžili. Viem, že MB je skvelý človek a takisto skvelý tréner. Viem, že sa rozumie do toho, čo robí, a preto mu dôverujem.

2.       Ako hodnotíš svoj výkon na Czech Beast Challenge "Invitational" 2013?
Som spokojný, nemám žiadne výčitky, že som mohol ísť lepšie a podobne. A to bol aj ciel. Odísť každý workout tak, aby som nemusel nič ľutovať. Tak ako každá súťaž, aj táto ma otestovala a odhalila všetky moje slabé stránky. Teraz viem, na čo sa mám hlavne sústrediť.





3.       Čo pre teba znamená FITNESS?
Fitness pre mňa znamená, byť zdravý, silný a energický človek. Je to pre mňa životný štýl, ktorý som si vybral a všetko mu prispôsobujem.

4.       Čo považuješ za najdôležitejšiu časť prípravy na Czech Beast Challenge "Invitational" 2013?
V podstate môžem do prípravy zahrnúť celý rok. Urobil som veľký progres a to je dôležité. Posledné dva mesiace som sa zameral viac na CBC a tomu som mal prispôsobene tréningy. Myslím, najdôležitejsia časť bola zdokonaliť aeróbny a anaeróbny laktátový systém a takisto zlepšenie techniky.

5.       ...dream BIG but do not bite more than you can chew...Súhlasíš?
Stotožňujem sa s tým, presne takto rozmýšľam od začiatku.

6.       Aký tréning alebo tester ti najviac rezonuje v hlave za nedávne obdobie?
Bolo ich veľa, no najviac na mňa zapôsobili šprinty. Je to úžasná vec, keď sa to robí správne.

7.       Aké sú tvoje súčasné ciele v tréningu, zdraví, osobnom živote?
Neustále sa zlepšovať, robiť veci lepšie a to vo všetkom... v tréningu, zdraví aj v živote. Chcem napredovať.


8.       Čo by si odkázal niekomu, kto má záujem o exkluzívne trénovanie s MBT?
MBT zahŕňa individuálny tréningový program ušitý na mieru každému. Pre toho, kto chce naozaj dosiahnuť svoje ciele, v našom okolí neexistuje lepšia cesta ako MBT. 

Ak máš aj TY záujem posunúť sa napred svojím tréningovým programom, kontaktuj ma na: bohumel.michal@gmail.com

Nečakaj a začni hneď dnes.

Viac informácií o tréningových programoch nájdeš v sekcii Exkluzívny tréningový program

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára